June 03, 2008

tAyaRRRRRRRRRRRR

2 minggu yg lalu
huhuhuhuhu
apa daaaaaaaa cita 2 minggu lepas baru terkial2 aku nak letak
apa buleh buat
ke bizi an yg amat sangat
bizzzy ker?
ahhhhh pikir sendiri okies
;p

seminggu sebelum yer
aku dah perasan dah yg tayar nie lari giler bila bawak slow
bila laju lak cam ular jadi yer
so amat la merbahaya

aku ingat akak aku tak pasan
tapi kalo tak pasan itu amat lah melampau ye.........................
pasal belong yer amat la ketara sekali

nak tak nak kena la gi kedai betulkan balik tayar itu
sekali budak tu kata
akak itu pemegang tayar sudah longgar, kalo betul pon tak der guna yer
jadi kena tukor
huuhhuhuhuuhuuhuhuh
apo buleh buat
tukar saja loooo
(huhuhu nie amik pakai camera baru, aku amat la suka zoom dia. CLAsssssssssss)

last sekali balancing

tapi agak sukacita la jugak
sebab sekarang nie pon tayar itu masih lagi belong
walaupon...............................
nak buat cam no lagik eh?

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo