December 28, 2007

chipmunk

ALVIN AND THE CHIPMUNKS
huhuuu akhir ya berjaya gak aku tengok cita nie
memula tu cam, berbelah bagi la jugak.
nak tgk ke tak nak.
last2 no choice since akak aku nak jumpa member dia,
takkan aku nak menebeng kot.
so tengok jugak la.
masuk cita dah start, nasib baru 2minit.
alamak seat aku ada org duduk, hampeh tul.
malas nak bising2, duduk je tmp kosong.
5 minit kemudian.
ada satu group ni masuk. hahahahaaaaa rupanya dia duduk sama baris gan aku.
apa lagi nak tak nak, kena la bangun.
pas tu siap buleh gi kat aku, dgn muka toyer cakap 'miss this is my seat'.
aku pon bagun la sambil berkata 'oooo'
maleh nak bising2
dapat gak seat yg aku book tu. baru ada feel nak tgk
kelakar, cute sesangat Theodore.
rasa cam nak bawak balik.
cita dia simple tapi menarik + kelakar

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo