December 05, 2007

yeeeppppiiiiiiiiiiii

AKHIRNYA, habih jugek entry org kawin.(buat masa nie je la)
al maklum la musim cuti sekolah nie ramai bebeno yang kawin.
So pada mereka tu semua Selamat Pengantin Baru!!!

dah2 la cita pasal orang kawin!!!

nie nak cita sikit.
semalam lepas opis our, aku pon dgn excited yer menuju ke satu kedai.
heheeheheeee seronok yer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nie la dia yang di excitedkan yer



taraaaaaaaaaaaaa BACKSTREET BOYS = UNBREAKABLE

akhirnya setelah sebulan lebih album ni release baru la ni aku beli.
bukan ape Kevin kan dah tak de, so semangat tu cam luluh je la kan.

tapi macam sikit kucewa la. pasai, napa gambo sikit!!
alahai gambo yg ada tu semua dah tengok kat website!!!!!

ada 14 lagu ok2 je la.......................
tak cam album dulu. music tak sesedap dulu.
maybe sebab tak de sentuhan max matin kot.
kebanyakkan lagu, dah macam lagu org lain.
ada 1 tu, bunyik yer dah macam lagu carrie underwood plak.
adoi BSB apa sudah jadi?
mmmm bila kevin tak de, sound backup macam nyaring sangat, dah tak balance.
aaaaaaaaaaaaaaa kevin please comeback!!!!!!!!!!!!!!
tu aku yer pendapat la kan.
so next album please no more sound like this ok.!!!!!!

hehehehe
lepas je dengar album baru meka, aku pon dengan ati kucewa
carik balik album yang lama.
mmmmmmmmmmm
asal la album nie pon sama cam NeVER GOne.
kurang menyegat.
belek punya belek. baru aku terperasan yang the hits-chapter 1 yer album dah ilang!!
sebenar yer dah lama hilang!!. huhuhu tak tau kat mana?
nasib baik tu kompilasi (betul ke aku eja ni?belasah la)

setelah di timbang tara,
best album eva(4 me) still black&blue n millenium
y? sebab music yer best!!!!!!!!!!
pasal tu la aku minat kat BSB ni!!!!!!!!!
wah 15thn group ni, n dah 7 album dah.
Bagus2






No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo