January 05, 2012

Makan tuAn

WEeeeeeE
Memula nak tulis 2012 waaa cepatnya masa berlalu....
Hukhukhukkkkk

Berbalik pada tajuk diatas...
Hadoiiiiiii !!!!
Nak cerita pasal kasut
Walaupon kasut itu amat jarang la dipakainya, tak pernah plak aku melecet.
Sebelom ni rilek je aku pakai, siap habis pelusuk mall aku jalan, tak der nyer melecet. Boleh plak masuk keja di tahun baru kaki wa melecet dheeee!!! Apa daaaa, nampak sangat kaki bersetuju gan hati... Ye la hati tak rela nak keja kat situ.... Kaki pon protes la...huhuuu
Jauh tu park keta... Aku rasa dah jalan cam itik masa tu, nasib waktu balik org tak ramai sangat kat situ. Tapi pedih melecet tuhan saja yang tau 15minit rasa macam 5jam ikutkan hati nak jalan kaki ayam je. Tapi mana bleh, gaya kena maintain hahahahahaahaa gaya la sangatkan =p

Itu la kisah nya....
Saja jer nak story cerita yang tak berapa best ni.

P/s; aku sangap tahap sangep, entry di tahun baru ini adalah bermotifkan ??? Keluhan!!! Hahhhhahahaaa

ADiOs!!!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo