October 22, 2011

seSUKa Ajerrr


HaloWWWw....
selamat hari sabtu semuanyer ni punnn hihihihiiii
tetiba teringat mau bongkar apa product saya pakai selama ini....
tak der la branded sangat biasa2 jer.....
saya belom tahap kulit kena pakai skII....Estée Lauder....Clinique....dan sebagainya la kan

jom intai2 apa benda la yg saya tepek kat kulit saya yg tulus mulus ni... huhuhhuu mulus la sangatttt =p

nivea sajer gegatal pakai tu pon pakai ikut suka ....
kalo rasa nak pakai, tapi selalunya pandang sipi jer.... hahahahaha

foot scrub penting bagi saya tau.... bukan masalah kaki berbau.... tapi best la bila pakai,
sebab lepas jer scrub rasa kaki sangat segar dan bau plum tu sangat menghiburkan hati yg sakit ataupun penat... heii sungguh ini bukan propa tau

duiT tu pon pakai ikut suka jugak.... tapi memang berkesan, kalo tumit korang kasar cam kertas pasir haaaa sesuai cuba...... hasil memang tak dapat disangkal.... licin bak sutera.
sebab tu la ada ayat "pakai ikut suka" sebab bila tumit dah lichin..... tak pakai... bila tumit kembali seperti kertas pasir baru menggagau cari cik DUiT... =))))





































ok ni la product i tepek kat muka......
boleh tahan jugak yer.....
barang kegemaran adalah mask!!! saya sangat suka pakai mask....
sebab bila tarik jer mask tu dari kulit muka... perhhh feeling dia sangat syiok wooo

SimpLe tu pakai sejak form4 cuma masa tu pakai cleansing jer... yang lain2 tak pakai
sebab masa tu cuma tau cuci muka jer huhuhuu.... sebelom tuu ada gak try satu product ni nama dia JC??? tak ingat la tapi cuci muka guna brand tu memang sangat elok.... kulit muka sangat bersih dan tak berjerawat tapi lama2 brand tu makin susah nak jumpa so kena la beralih arah....macam2 jenama dah try... dan yg paling ok adalah simPle...

AneW product dari AvOn, saja beli sebab tolong org meniaga.... lagi pon dia duk promote kata elok so saya pon try la...setelah bertahun pakai..... sebulan yg lalu baru saya tahu, Anew biru yg saya pakai selalu tu adalah untuk had umur 30thn keatas... cheyyyyyyy aku belom cecah 30 pon tau... haDoiiiiii
tapi ok kot sebab cegah kedutan pada jangka masa yg panjang hahahahah....."ayat ambik ati sendiri namanya"

garner plak sebab terpengaruh gan iklan kat TV kakakakakakaaaaa
owhh mask dr garner pon best tau.... tak teringat plak nak masukkan sekali paket dia masa snap tadi

hurm tu jer la.....
nak cita pasal make up rasanya tak perlulah sebab... saya tak pakai makeUp sangat...
terus terang pengetahuan sangat cetek pasal makeUp ni.... tapi nak suruh makeUp wa tarak hal.. cuma nak tepek makeUp kat muka rasa cam tak berminat, rasa muka cam tebal dan berat jer tapi sekali sekala pakai jugak, tipu la kan kalau kata tak pakai langsung huhuuu

okies u'llsszz....
cukup la takat ni jerzzz..... nak pikir nextEntry mau cita pasal apa pulak??
aDiOszzz u'LLsszzz

0_O"

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo