May 31, 2011

helooo haluuuuuu!!!


yeahhh
mari sini
rapat-rapat semua
saya mau jual kain lah
kain bukan sebarang kain..... kain bernama Sutera Mas Bugis Asli

haahaahahaaa jangan tak sangka..... sekarang saya sudah menjadi saudagar kain lah...
hahhaahha silap2.... sebenarnya saya membantu kenalan berniaga...... =)

uiiiittt glamer kain ni..... kedai ekin pon ada jual ini kain
"alah ekin takkan tak kenal"
tapi saya jual tak der la mahal, biasa2 jer
kain ni didatangkan dalam bentuk pack yg kiut miut

1 pack = 2meter
so harga dia 1pack = RM42.oo
ni termasuk dengan kos penghantaran tau
ada 5 warna sahaja....
cukup exclusive =)


A
(Biru + Turquoise)

B
(Hijau+Kuning)

C
(Merah Gelap+Hitam)

D
(Unggu+Pink+Biru)

E
(Kuning+Coklat+Hitam)

pada yang berminat dan untuk maklumat lanjut anda boleh e-mail pada saya di lattyfah_omar@yahoo.com
atau terus saja hubungi :
NorHanim = 019-696 6554
Ridzuan = 016-648 8159

pssttttt!!!?? apa tunggu lagi..... beli jangan tak beli...
raya dah nak dekat ni...
takut tak sempat nak tempah buat baju.

=)


2 comments:

Elyn Sani said...

Saya mau beli anda takmau jual!! So saya sudah merajuk... Sob sob

lat'z said...

ish mana ada..... mau beli boleh ja... sila2

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo