December 17, 2010

MaRi2 kiTA coTI2

D' Muara Marine Park Sungai Haji Dorani
di mana tu?

siapa Haji Dorani ni?
korang pernah dengar homestay hj dorani di sabak bernam, selangor??
apa??!!tak pernah?? korang google la sendiri...
saya nak cita pasal chalet atas air... homestay tu lain kali lah
kuikuikiui

jom2 kita coba cuti2 area selangor
saya tak pernah lagi stay kat sini... cuma kebetulan terjumpa kawasan ni.....
apa salahnya kongsi2 kan
cantik tempat ni.
chalet atas air...harga berpatutan
so pada yg nak feeling2 tidur berlagukan bunyi ombak boleh la cuba

clik kat bawah ni, baca sendiri maklumat penuh, gambar siap. enjoice!!!!!

psstttt baik punya aku promote tempat ni kan macam dibayar2....hiihih
aku pukul canang, aku pon belom pegi menginap weh!!!!! arhhhhh sapa nak bawakan???!!!!
hukhukhukhukhuk

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo