October 21, 2010

mARi

Mari menontonTheater
weEEeeeEeee!!!
teruja ok bila dpt tgk theater TunMahathir ni
^_^

tapi ada syikit keciwa lah
heheeee bukan komen yg teruk2 pon
cuma terkilan,
kenapa produksi dia tak gunakan pentas sepenuhnya
kan pentas tu boleh turun naik.... pastu timing plak ada sikit lambat...
tak per next time buat lagi baik dari ini okies
sebenarnya banyak jugak benda yg nak di luahkan
tapi tak per lah.....
hohohohoooo

kami bertiga saja......
part yg paling terkesan adalah masa konflik PM dengan timbalan2 beliau
perhhhh saya sendiri rasa apa yg dia rasa... kira isma denial berjaya bwk watak Tun
tepuktepuktepuk!!!!


habis jer theater tu
saya rasa cam tak sabar2 pulak nak tgk natrah...
tak sabar nak tgk camner arahan dan garapan ermafatimah di pentas itu...
dan yg pasti harapan saya pada natrah amat tinggi....
lebih2 lagi natrah dipentaskan semula,
jadi harapan saya lagilah tinggi menggunung

so sapa nak join saya tgk natrah!!!!
tarikh apa kejadah sy tak tau so kena tunggu jelah
hukhukhukkk

^_^"

1 comment:

Elyn Sani said...

belanja aku!!! bule?? hihih

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo