September 29, 2010

JoM KitA VeraNGan!!!

weeeeee
sejak kebelakangan ni idea dlm hias-menghias makin mencurah2
tak tahu kenapa??
musim atau terpengaruh atau ianya memang lahir dari hati???
dan yg pasti ianya lahir dari hati...
kenapa aku tak belajar dlm bidang ni yer??
apa pon.....
verangan tu seronok...
tak dapat buat di alam reality saya nak buat dlm alam hangan-hangan

so pada sesiapa yg tak tau warna apa yg sesuai dengan jiwa dan raga dalam memilih warna untuk ruang kegemaran try kuiz ni....
mungkin ianya dapat membantu ^_^
http://www.marthastewart.com/quiz/what-color-should-you-paint-your-room

yup saya peminat MarthaStewart......
tapi sayang saya tak pernah jumpa lagi brand dia kat sini.....
dari sudu ke pinggan terus ke periuk belanga hingga kekabinet dapur lantas ke warna dinding
semua barang keluaran MarthaStewart saya idam2kan sangat..... kalau la dpt satu set kabinet dapur tak pon set periukbelanga perhhhhh mau senyum sampai telinga 5hari 5malam
kehekhkehekhehee"verangan memang syiok weh!!"

ingat lagi dulu masa TV9 baru bersiaran.. ada satu rancangan pasal deko2 rumah
apa yer nama nyer?? tak ingat la pulak??!!!! memang tunggu tiap2 minggu....
disebabkan rancangan itu la saya jatuh cinta dengan interior design
pengaruh tu terus berkembang bila saya menjadi peminat kepada rancangan Queer Eye For The Straight Guy selain dari tgk makeover saya paling tunggu part reveal rumah tu perhhhhThomFilicia memang besh la...

jom cuci mata dan verangan dgn idea2 hias-menghias yang menjadi idaman saya

lantai dia cun bukan??
memang idaman kalbu kalau dapat lantai kayu cam nieee!!!

wohooo ada bran?!!

suka kombinasi biru gan merah, nampak hidup

sinks yg di impi2kan, tgk tile warna hijau tu...menariks
adoi!!!

kalau la ruang tamu rumah cam gini....
suka....sukeee....sukanyerrrr


weeee dendam sungguh saya dengan katil ni..
haishhh bila la dpt tidur atas katil itu..
dan yg pasti lena dalam senyuman
^_^

okies tu jer saya nak cuci mata tgk dekorasi yg indah2 kat laman2 sesawang yg berkaitan



sources:
housebeautiful.com / marthastewart.com / Ikea catalog

4 comments:

Anonymous said...

I must digg your article therefore more people can look at it, very helpful, I had a hard time finding the results searching on the web, thanks.

- Murk

Elyn Sani said...

kata cap martha tetibe aku tgk cap ikea hahahha.....

tp aku pun verangan nk umah camni bule ke??

Liza said...

liza pun tgh plan nak decorate rumah, jom ler gi homedec

Zana S said...

amirul adalah peminat uncle botak. Deco Bersama Eric!

sambil tgk sambil mulut dia riuh. tapi satu haram aku tak faham. hahaha!

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo