May 07, 2010

keSANgapaN

KeSAnGAPan yG HamAt sANgat...

hentah kenapa.. saya tidak bersemangat....
tiada semangat untuk merapu meraban diblog sendiri.....
baca blog orang pon takat tengok gambar sahaja....
kalo yang mengarang berjela2 tu memang saya scroll laju jer kebawah sebab nak cari gambar2 yang mungkin menarik di hati......

korang mengalami situasi begini tak?
ada masa dan ketika... kita rasa blog sangat membosankan...
dan ada ketikanya blog sangat menyeronokkan =)

dei apa da aku mengarut nie.... ~~~~~~

banyak kisah sebenarnya tapi mood saya ke lautan mati.....
taip2 pastu padam......
rasa macam seronok jer kalau ada program cam cita iron man tu...
tak nak jer buang.... keronyok2 pastu buang perhhh..... syiok seh...

opsss termasuk plak cerita lelaki besi itu....
korang dah tengok kah????
pi la tengok ....
menariks..... tertariksss....... kau memang besi...
pantas siut cerita tu..... kenapa part lawan tu cam cepat gila......
kasi belasah lebih sikit la.....
transformers pon lawan mantops.... ni alahai........ tak seperti yang diharapkan...

pendapat saya cuma.... =)

hurmmmm.... rasa2 besok nak makan Popeye's la.....(makan lagi....)

o_O

1 comment:

Elyn Sani said...

eiiii bak sikit popeye tu ari senin!!

eh gambar dlm blog i tadi tu u teruja tak?? eekekeke

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo