March 03, 2010

draMA ....DraMA...dRAma...

huhuuuu

rasa lama gila tak layan drama taiwan
hihihihihii

kegilaan terbaru.... adalah
cerita DOwN With LovE
suka...suka...suka....
sebab kekasih hati berlakon...
yup.... tak lain dan tak bukan... jerry yan
muahahaahaha
sekali dia senyum..... waduh!!
bisa gugur jantung gue loh

hahahahahaah
taip ni pon dah buat hati berbunga2...

maap la saya memang suka tengok cerita perasan2 ni...

cerita yang aku tak paham adalah Pandamen...
siyes tgk tak paham langsung....
ramai betul pelakon drama tu....

yang paling tak leh bla si jerry ni pon belakon juga..
wakakaakkkaakaka
kelakar........klakar...

tapi cerita yang tetap terpahat dan memberi kesan
adalah Meteor Garden...
pasal cerita inilah aku jatuh chinta dgn drama taiwan....
lagi pon cerita dulu2 lagi masuk akal dari sekarang...

apa2 pon JeRRy YaN tetap diHAti
=)

korang suka tengok cerita apa?

sekarang ni semua sakan layan n@ O Mei... dengan aku2 terjebak jugak
hihiihiii

eh bella ulang tayang kat tv9 lah...
nak tunggu ending baru tengok...
aku suka betul part yang bella marah makcik dia..
selamber jer dia cakap"woi pompuan ko dah nak mati pon cakap orng putih lagi"
kakakakakakaakakak
dah la makcik dia sepikang slang melayu...
best....best..

ok la selamat menonton...
panjang pulak aku meraban...
o_O

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo