February 02, 2010

broGa oh... BRogA

sebelom saya cerita pasal broga..
mari dengar keluhan hati ku ini..
kuikuikuikuiukiukiii

sudah la hari ini hati ku ke laut....
terasa amat la menyampah sekali....
sibuk betul la.... meluat dibuatnya....
rasa macam nak meroyan jerrr..
ahhhhh menyampah..... menyampah sangat...
rasa macam nak lempang lelaju je...
huh....
sibuk.... semak.......
----------------------------------------------------

ok2 mari kita balik pada tajuk yg sebenar.
broga oh broga...
sabtu lepas kami ber6 pergi memanjat itu bukit broga di semenyih
boleh tahan mencabar juga.
mula2 tu kira ok lagi la...
sekali cik semah kita tak larat n nak amik napas kejab...



so lepas jer kami teruskan pejalanan semula. aku pulak rasa cam tak larat..
hihihihiii
maybe aku duduk kut......
nak buat cam ner mintak nyawa....mintak nyawa....
sampai atas pulak dah terang... tentu2 la nampak bukit yg menegak ala2 tangga batu caves...
huwaaaaaaaaa nak kena panjat ker??????...
siyes aku tak leh tegak dah masa naik... apa lagi merangkak la jawabnya....
adeh kelakar.... kelakar...





patut la search tenet asal tak der gamba masa pendakian atau masa turun..
rupa-rupanya....
hurmmmm tak dan nak amik gambo pon...



sampai atas... aktiviti ini harus....
masing2 sibuk bwk kamera godang.... apa lagi
snap sana sini la...



sebenarnya nak kejar gamba sunrise... kira sempat la juga..
eh.... berapa minit erk kita naik atas tu.. kengkawan????









opsss gamba kat saya tak banyak la...
hihihhiii
mana tak nya... sibuk menyelit kat kamera orang.... kamera sendiri pegang saja la...
walaupon penat kita kena la senyum.....
so korang lepas ni nak gi mana pulak....?????
aku panjat manjat ni kurang sikit....
tapi kalau suruh jln kaki 10km pon boleh saja, tak der masalah
dan pastikan jln itu tiada naik turun bukit...
kuikuikuikuikuikuiiii

so has.... kira aku lepas kut nak naik bukit frim..
jom2 kita naik bukit frim balik....
aku nak tengok ada apa kat atas bukit tu...
wehhuuuuuu...

3 comments:

IzHaM said...

jom!!!!

aNoY said...

wakakakak...sib baik ade org tarik aku

Elyn Sani said...

wah ptt la kuwus sket ekekeekek

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo