April 18, 2009

ssssssssshhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!


jangan tegurrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kakhkahkahakhahaahkah

1st time aku tgk movie sereeeeeeemmmmmmmmm
memalam..... aduh .......
kira cita tu biasa2 jer
yg tak best yer aku dapat agak jln citer dan apa jadi selepas2 itu..
kiranya aku tutup muka sebelom
aksi2 yg menyeremkan terjadi
kahkahkahkahkahah
member aku sure bosan ... pasal aku asik jer tutup muka
kahkahakhakhaahaa
tapi siyes kengkawan.....aku nampak semuanya....
aku paling tak suker citer seram bunyik nak runtuh.......
siot................. sound effect dia boleh buat sakit jantung tau...
cuba dia saiko lebih sikit + antu tu muncul slumber jer kat dia
face to face......slow jer...........
perhhh sure tak leh tido malam

aku bagi 2 bintang je la
sebab apa.....
pasal semua scene dlm cita tu aku dah pernah dgr org cerita
so kiranya bila aku tgk citer ni
memori aku pada citer2 seram
direalisasikan dlm bentuk visual
cewah ayat tak bleh bla
kakahakhkahakhaakha
so agak tidak original dan longgar jln cerita nyer...................

cewah dah macam pengkritik filem plak
huahuahuahuahaa
pendapat saya cuma.............
tidak mengapa.....kita tunggu cerita2 seram
yg lain.......
adiossszzzzzzzzzzz

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo