March 24, 2009

mARi mAkan.................

huhuuhuu......
bulan ini bulan untuk makan.....
adeh.... hancus harapan ku....
mana tak nyer balik dari kuantan
aku start makan apa yg aku nak
ishishishishishishsisishsisshhh
tak leh jadi ni....
next month azam kena kuat.....
semangat kena tinggi.....
yehh!!!!!
caYUK!!!!!!!!!!!

sabtu lepas teman my sis
membeli-belah
dan dlm waktu yg sama aku pon tumpang sekaki la kan
wink*****
;)

wah selayang mall ada jhonny la......
akak ku yg sorang nie memang minat steamboat
so terus la tarik dia masuk......
nyumnyumnyum......
sedap nyer.....


ahad malam pulak
akak dilla sibuk nak makan "car kueh teaw"
cam pelik jer ejaan tu??....
mmmmm tak per la janji sebut bunyi sama
kukuikukiukiuuii
cadangan tempat kat bawah jambatan depan nsk....
hahahahahaha
clazzzzzz bawah jambatan ok....
sekali tutup la pulak....
demi tidak menghampakan diri sendiri
dia pon pusing stering ke setapak
so makan kat mali...
tapi nak makan kat sini kena banyak bersabar......
konsep layan diri
so kena la kamu beratur panjang............
banyak kali gak nak makan kat situ.....
tapi, tiap kali terbantut pasal ramai org+ Q panjang tu........
bila nak makan kalau cam tu.....
huhuhuuuuu
nasib ahad lepas tak berapa panjang Q.....
so makan la kami disitu......

menu utama:
char kueh tiew & nasi lemak
tu jer yg ada kat situ
tapi nasi lemak dia sedap...
bau ayam goreng dia perhhhhhhhh
mengoda seh..........

char kueh tiew best in town.... org kata....la
saya kata boleh tahan ....... sedap..........


sorry mutu gambar agak kureng pasal pakai phone
tapi mutu makanan...................
memang berbaloi....
walaupon kena beratur panjang

so kakak-mira-aina............
mari kita ucap terimakasih sama itu kak dila
supaya besok2 dia belanja lagi.....
;)

alhamdullilah..............
bulps........ opss........
sengaja
hahahahhahaahahahaa

4 comments:

aNoY said...

apesal mkn dkt johnny aku takde??? confuse benor aku nih!!!!

lat'z said...

ater...kamu kat kuala kangsar kan...tak yah la nak confuse kan diri...

Zana S said...

nape dua2 venue aku ngak ada????
pe kata tapau utk aku ujung ujung minggu nie. ngehehehe

lat'z said...

tapau....huhuhuuuu tak dapek la gamak nyer...

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo