December 01, 2008

LeT'S waTCh MoVIe


1st movie
Madagascar2
i like to move it move it we like to
moVE it!!!!!!!!!!!!!!!!!
besh cita ni.....................
tak mengeciwakan
still good as 1st movie....
so adik2 pi tgk k!!!
paling tak bleh bla
untie tu......
oooooooooo u such a bad kitty!!!!!!!!!!!!!
hohohoohuhuhuhuhu
garang seh

2nd movie
seLAMat Pagi cINta
mmmmmmmmmm.........................
boleh ler...........
jalan cita dah ada
cuma olahan jer kureng, cara arahan tu agak tak cun sikit la
so buat cita tu cam agak kurang berkesan.
so bagi aku
part que gan amani yang selamat kan cerita tu.
tapi tak mengapa untuk 1st movie bagi pengarah baru
kira ok la.

3rd movie
AntOO FighTER
aku kagum tgk cita nie......
siyes...................
gan make-up, effect wah..........
bagus2......................
rasa berbaloi tgk cerita ni dari tgk cicakman........
ops sorry tapi bagi aku ler ek
huhhhuhuuhh
cuma biasa la kengkadang ada part yg agak meleweh2.....
then gelak antoo pompuan tu jer yg buat aku nyampah
sakali dua dengar kira ok la
banyak kali dgr rasa cam aku nak baling jer antoo tu
anoying tul ler

rasa cam nak tgk histeria pulak.....
mmmm cik has
apa pendapat kamu ek?

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo