August 24, 2008

Melaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AGAIN?????????????????????????????????

Heheheheheheheheheh………………………….

Pelik plak asal tahun ni asik gi Melaka jer……………………..mmmmmmmmmmmmmmm

Motif pergi kali ni sebab akak aku n family dia nak berjalan2 so……………………….

Kami memfollow(apo yer bahasa ni???)

Konon yer nak bawak aris gan mirul jenjalan……………………………

Dan yg penting akak aku nak sgt makan ikan bakar kat Melaka

Jadi petang tu terus la pergi carik umbai……………..

Lerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aku ingat umbai tu jauh le sangat……..

Rerupayer macam batu caves nak gi kajang jer

Leerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tempat baru ni best………………………

Mirul mulut riuh nak cakap tu ini……………………….. tapi biasala uuuuuuueeeeee je

Pasal tak leh cakap lagi………………..excited budak tu tgk air………………………….. ; )

Aris lak biasa ler maintain…………………………………..

Memula masuk tempat tu tokei2 kedai makan kat situ riuh suruh kami makan kat kedai dia org….

Seram la plak…………………tapi kedai yg kita org makan tu pon kira sedap la…………….

Udang masam manis dia perh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BERGINI!!!

Ikan bakar dia pon best!!!!!!

gambo mknan kena tuggu dia load dekat fotopages dia..........tu pon kalo dia rajin............

Akak aku suka sotong goreng tepung dia………..tapi dlm banyak2 tempat

Aku suka sotong goreng tepung kat bagan lalang yer kedai……………. Kat situ best wooooooooooooooo

Walaupon servis lambat ya amat…………………………………tapi bila makan………………………….

Haiiiiiiiiiiiiiiiiii sedap sehingga menjilat jari………………………….

Bila akak aku nak belanjer kat situ lagi ek????? ; )

kengkawan jom gi bagan lalang jom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo