February 20, 2008

TERteKAn!!!!!!!!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sakit yer hati bila hitz sibuk promo
bsb concert.

asal aku tak leh gi?

1. pasal tak de org nak temankan aku gi.
2. sebab akak aku tak nak pegi
3. kalau aku gi sendiri, mana lepas. malam tu.
confirm mak tak bagi punya.
4. kalau gi sendiri nak naik apo, double confirm la tak leh.
sebab akak aku tak bagi yer kereta tu utk aku bawak.

tambah tertekan last 2 week aku tinggal nak bayar je harga tiket tu,
sekali akak aku tak mau join pulak.
hancus berderai harapan.

ada tak sesiapa yg nak gi gan aku?
tapi ada lagi ke tiket?

wuaaaaaaaaaaaaaaaaa ;(

to my sister,

why you so inconsolable.
coz i don't wanna waste another day.
keeping in inside is killing me coz
all i ever want it just
to watch BACKSTREET BOYS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo