April 07, 2011

kisah LAma


alop...alooooo.........hellloooooooooooo syemua!!???
jom kita mengimbas kembali kisah lalu....
jangan risau.... bukan kisah percintaan yg sampai boleh dijadikan novel atau telenovela,
kisah pasal kengkawan yang sudah melangsungkan perkahwinan sahaja....
belek punya belek file kat tipon dan camera, alamak lupa nak story mory la pulak....

mari2 kita imbas majlis????!!! errrrkkk
alamak!! sapa kwin dulu ni yer?
wan ker keon?
keon ker wan??
hadoi aku telah terlupahinyer pun
?????

tak kesut la janji masuk dlm ini blog boleh buat kenang2an hihihiiiii

saya letak gambor wan dulu yer

selamat pengantin "baru" wan & lin


opsss gelap fulak"aku maleh nak terangkan" kuikuikuikuiki
anggap la ianya suatu seni..... muahahahhahaha



yg dua gambo ni time nikah... aku lupa nak snap gamba penantin boleh?? kakakakaaa
so cik semmah sila email saya gamba yg cik puan amik ari tu yer

ni plak kenduri Keon
selamat pengantin"baru"


gambo amik pakai tipon...camera aku perap dalam beg hihihiiii

kenapa perkataan "baru" cam gitu . adalah kerana.
mereka ini berkahwin pada tahun lepas..... =))

ok la....
stop kat sini dulu nanti saya story cita pi USS....
apa itu USS??
tungguuuuuuuuuuuuu

o_O"

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo