May 15, 2009

SELamaT PetANg CIKgu.........................


wah 16 May.. datang lagi.................
hari guru la pulak.........

tarikh yg paling aku tak berapa nak ingat
sebab.... apa ek....????????
lalalalalalaalaa....................

tapi sampai sekarang cikgu yg paling aku tak boleh lupa
ialah:
cikgu johari
cikgu akma
cikgu zawiyah

cikgu johari...cikgu yg paling aku menyampah.....
cikgu yg suka sebut nama bintang...
monyet la.......... beruk la..... even binatang harem tu pon dia ada sebut
ishishishsihsihsishsh
cikgu nie ajar math... salah sikit jer sergah+marah+rotan
aku rasa kalau cikgu ni teruskan tradisi tu sampai sekarang
mesti ramai mak bapak yg duk complain... tak sudah
huhuhuuuuhuu

cikgu akma.....
cikgu sains... aku paling suka cikgu nie... sebab dia best...........

cikgu zawiyah..
cikgu disiplin......napa aku ingat dia....
sebab cikgu nie suka pakai wisel......
preeeeeeettttttt......

oooooooooo ada sorang lagi..
lecture it....
"opssss kantoi amik it...tapi sekarang cam buta it jer aku rasa"
nyehnyehnyehnyeh....
dia best... sangat2 best.....
enjoy jer bila masuk kelas dia........
tapi sayang aku lupa nama dia
huwaaaaaa.....tak patut sungguh
;(

dan sepanjang ingatan aku
cuma 2 kali jer aku bagi hadiah kat cikgu....
itu pon masa sekolah rendah
ishishishishishishsh...
bukan apa... aku ni jenis yg tak berapa mesra gan cikgu...
dan cikgu pon tak berapa mesra gan aku
lalalalalalallalalaalalaa...
"i tak suka ampu cikgu"
huahuahuahauhaahahauaa

tak kesot la
yg penting kerjasamaaaaaa!!!!!!!!!!!
huhuhuu
tiba.. tiba jer.................
so....................

selamat hari guru pada semua cikgu2 diluar sana
;)

pssst...... teringat masa dulu2 abah selalu bawak balik bunga gan mug
student dia bagi..... syiok wooooo
..... kenangan2... ;)

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo